nationshäng..

Igår efter min lilla svettincident så åkte jag och Sandra till Fyrishov och spelade minigolf! Banrekordet var på 35 slag och i ungefär 10 min trodde jag att jag skulle kunna komma nära iallafall, sen så kom alla svåra banor och det blev fler och fler 7:or haha.
När vi spelat oss igenom alla banor så åkte vi till taket (det är en sommarresturang/bar på V-dala nation) och åt middag. Jag tog en hamburgare med mozzarella och avokado, jättegott!
Vi gick ganska snabbt efter maten för det var en geting som trakasserade oss. Vi gick ner till upplands nation istället som ligger precis brevid (vi satt där uppe) och satte oss i 'bersån". Vi var själva först men sedan så kom Sandras kursare Björn, Michaela, Linnea och Alex också. Det var en jättekul kväll och vi pratade nog om allt från fotboll, musik och skolan till hur man vaxar sig "där nere" haha.
 
En svinkul grej som hände under kvällen var när jag, Sandra och Alex skulle gå till toan och det är ganska lyhört där så man kunde liksom höra varandra ganska lätt genom väggarna. Först så hör Sandra hur jag säger "faaan", hon frågar då om inte jag heller har toapapper varpå Alex från andra sidan väggen säger "jag har" hahaha (okej det var nog roligare där och då. Jag hittade lite papper och när jag skulle ge Sandra det sen så stod det en rulle utanför dörren, jag vet inte om den stod där innan eller om någon ställde dit den efter vi gått in..
 
Det var iallafall en superkul kväll som sagt och den slutade med att jag (extremt kissnödig) 03.45 fipplar med kortet för att komma in genom porten haha. Allt blir svårare när man verkligen behöver gå på toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0