hej..

Hej på er, idag har jag inte gjort så mycket uppdaterande just för att jag haft en del att göra (för ovanlighetens skull).
Det "roligaste" jag har gjort idag var väl att åka till Ikea, det enda jag köpte dock var galgar. Utanför ingången stod det en tjej med en jättekonstig "dräkt" på sig. Jag fattade inte vad hon skulle vara förs än jag såg skylten brevid, hon var tydligen en fästing och delade ut informationsblad om tbc. Jag önskar nu i efterhand att jag hade fotat henne för det såg ganska kul ut haha.
Kan ju visa er vad jag haft (och fortfarande har) på mig idag också, inga konstigheter där. Jag hade så gärna velat ha ett halsband jag länge letat efter till dock. Letat efter att köpa kanske jag ska tillägga, det är inte något jag har tappat bort.
Jag cyklade hem via Gränby för jag behövde köpa yoghurt till frukosten. Jag köpte också ett paket sesamkakor såklart hehe. Löve it!
 
Men ja, förutom den lilla utflykten så har jag pluggat och googlat saker mest. Ska fortsätta plugga lite till sen tar jag ledigt resten av kvällen, det är ju ändå lördag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0