challenge..

Jag har varit med Sandra dom senaste timmarna nu innan hon skulle åka och jobba (jag gjorde inget särkilt tidigare). Vi åkte och handlade, köpte lördagsgodis och har spelat tv-spel under större delen av kvällen, som man gjorde när man var typ nio ni vet haha. Men nu har hon åkt till jobbet som sagt och jag är hemma igen. Jag lovade dock att jag skulle försöka vara vaken så länge jag kunde för att vara sällskap haha. Challenge accepted! Jag lånade hem några filmer så jag har nåt att roa mig med, bland annat den här julkalendern som jag inte sett än (vad jag kan minnas).
Men bara film kommer inte hålla mig vaken länge utan snarare få mig att somna så jag har lite annat jag ska se till att göra:
 
Diska
Rensa garderoben/prova kläder
Rensa badrumsskåpet (ingen är hemma så jag kan väsnas lite haha)
 
Ah det är allt jag har kommit på än så länge haha, men jag hittar nog på något mer under tiden. Sen så är det ju så att somnar jag så somnar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0