en tur till gränby..

I am back in ma town Uppsala.
Det var ett roligt besök i Gävle men det är ändå skönt att vara hemma igen. Jag ville helst sätta mig i duschen med kallvatten rinnandes resten av dagen när jag kom hem, men jag var tvungen att köpa frukostgrejer osv så jag fick torka bort svetten och cykla till Gränby. När jag nu ändå var där så passade jag på att gå in på TGR, jag köpte en bok till skolan som jag tror kommer vara perfekt!
Jag kommer visserligen bara läsa ett ämne nu (jag ska läsa latin för er som inte vet) men nu kan jag ju dela upp det i typ grammatik, speciella regler, meningar, läxor osv. Jag tror att jag kommer ha mer koll på skolarbetet på det här sättet också och slippa kaos (som det brukar bli haha).
Jag var inne på H&M också och hittade det här halsbandet på rean, det kostade bara 20kr och jag gillade det så det fick följa med hem. Jag har ett liknande fast det är bara som en "platta", tänk er det där fast utan det sicksackiga i mitten. Det är samma färg på det iallafall vilket jag gillar, inte helt silver utan nästan lite smutssilver haha (om det nu är en färg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0