crazy cleaning lady..

Jag kan inte sova och de flesta människor som inte kan sova brukar antingen bara fortsätta försöka sova eller så kanske man går upp och gör något som typ..inte vet jag, äter nåt? Hursom, jag gjorde inget utav det där utan jag gick upp och började städa! Men inte bara mitt rum utan jag gick in i köket och toaletten/duschrummet också. Imorgon ska jag plocka fram dammsugaren och moppen och avsluta det hela för så pass mycket vett har jag att inte börja dammsuga mitt i natten haha. Fast hur mycket vett har jag egentligen när jag städar vid den här tiden på dygnet..aja det blev fint iallafall! (så fint det går att få i det här skicket haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0