bäddfåtölj..

Under gårdagens praterier så kom vi in på att jag vill ha en fåtölj till mitt rum (helst en snurrfåtölj men det funkar med något annat också). Sandra tipsade om att jag skulle införskaffa en bäddfåtölj, vilket är ganska smart för när det kommer någon som ska sova över så behöver man inte krångla med att blåsa upp madrasser osv. Jag har varit inne på Ikeas hemsida nu under morgonen och den billigaste dom har är ju inte den snyggaste men den skulle kunna funka om man lägger dit en kudde eller nåt som täcker lite haha. Av dom färger/mönster som fanns gillade jag dom här bäst:
 
 
Jag är inte helt hundra på att jag vill ha just dom här dock (för jag tycker dom är ganska fula haha) men det är något jag kan hålla utkik efter på typ tradera och blocket iallafall, det är ju som sagt en smart ide och det finns säkert andra med lite snyggare design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0