we have arrived..

Vi är framme! Det är varmare än vad vi trodde så jag fick slita av både tjocktröjan och jackan direkt haha. Halvsov nästan hela resan men vaknade till ibland av att huvudet ryckte till eller att jag dreggla typ.
Köpte en macka som jag glatt mumsade i mig!
Malta är verkligen platt haha
Vi tog en taxi till Staffan när vi kom fram och väntade på honom utanför hans hus. Lite kul var det att när vi åkte så hörde vi helt plötsligt en massa smällar och såg fyverkerier överallt! Staffan förklarade sen att det är påsk och det är en massa helgon man "firar" så.
Vi har precis överlämnat presenter och hans egna önskemål från Sverige (notera kaviartuberna haha)

Nä nu kan jag inte hänga här längre! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0