the body shop..

Jag var också inne på The body Shop och jag blev som nyfrälst! Brukar inte gå in där men fick för mig att göra det idag och gud så glad jag blev. Jag fick ju ett presentkort i födelsedagspresent på Gränby centrum (där The Body Shop ingår) och kommer nog lägga nästan allt på deras produkter. Vill köpa typ allt! Jag fastnade speciellt vid en massa olika "body mist" dofter och sprejade mina armar hej vilt för att hitta en favorit. Är ju inte ett fan av parfymer för dom flesta luktar så starkt och kemiskt tycker jag men dom här kändes lite mer fräscha.Kunde inte bestämma mig och kände mig iaktagen av dom som jobbade där så gick efter ett tag haha. Jag lyckades få fram tre finalister iallafall och jag lutar nästan mest åt Mango eller Pink Grapefruit..
 
 
Dom hade ju också såklart sina Body butter, Lip Balm, lotions, shower gels osv. så jag gick runt i himmelriket där ett tag och har som sagt fått någon slags ny favoritbutik haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0