pub..

God morgon! Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde igår! (Om ni inte redan har sett Linn's statusuppdatering på fb haha). Jag gick till en pub helt själv och drack en stor stark helt själv också för den delen haha. Jag satt hemma innan och kände mig något ensam/uttråkad och ville verkligen gå ut. Inte bara för att dricka utan ville liksom "vara bland folk" bara. Jag fick iallafall en slags kick och åkte till Williams och ja resten vet ni. 
 
Det är verkligen inget som jag trodde att jag skulle kunna göra men ändå hände det! Det var ju inte världens drag eftersom det var en tisdagskväll men det var ändå nice stämning. Kommer nog kunna åka själv fler gånger (om ingen annan kan dvs.) och då när det är mer folk också nu när jag testat det en gång haha. Det kan antingen vara "coolt" eller "desperat" men jag såg det som en ny kul grej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0