make up store del två..

Hade det supergött med Tess och vi satt i nästan fyra timmar och bara tjöta på som gamla tanter haha. Cyklade hem sen och upptäckte till min fasa att det har börjat gå hål på mina favvobyxor! (i skrevet såklart också).
 
Iallafall så lovade jag ju att visa er vad jag köpte på make up store och jag håller vad jag lovar! Det är ju tyvärr ganska dyrt där (sorry make up store) så kunde inte köpa asmycket direkt men det blev ändå lite att lägga i sminkväskan:
1. En "sne" pensel som är bra till ögonbrynen
2. En trefärgad speciell ögonbryns"skugga", vet inte vad jag ska kalla det haha
3. En mascara, den var så himla bra och min är ändå påväg att ta slut så passade på
4. Och till sist en rouge. Man kan säkert hitta billigare alternativ men nu visste jag ju att färgen passade mig och hade presentkort så slog till. 
5. Jag fick också ett par cleansing wipes med på köpet!
 
Det var ett jättekul grej att få göra och eftersom jag älskar att bli sminkad och fixad så satt jag mest och njöt medans hon pratade på om penslar och produkter haha. Ska absolut införskaffa lite fler grejer så man iallafall till fest eller finare tillfällen kan piffa upp sig lite! Har ju varken haft intresse eller kunskap tidigare men det har smugit sig på nu och även om jag inte kommer ställa mig och göra det varje dag så är det ändå kul som sagt att ibland göra det lilla extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0