en bra fredag..

Idag har det verkligen varit en bra fredag! Eller morgonen började med biljettkrångel på bussen och kaos i att hitta rätt busshållplats men bortsett från det så har den varit bra. Jag var nämligen på en arbetsintervju imorse för ett städjobb i Storvreta och den gick väldigt bra för på måndag så ska jag på en utbildning på Akademiska. På tisdag så har jag min första arbetsdag kan man säga, jag ska gå med och se hur allt funkar osv. Spännande! Del två i dom goda nyheterna är att dom (tillsyn) har hittat någon som ska ta över mitt rum när jag flyttar så jag behöver inte betala någon mer hyra. Det är en stor lättnad eftersom jag annars hade varit tvungen att betala dubbla hyror den här månaden och sedan två hyror till. Jag kommer ju att bo gratis under sommaren i nya rummet så det verkar som att allt löser sig fint för mig just nu. Jag njuter verkligen så länge det varar haha.
 
Som om inte allt det var nog, Felicia ringde mig när jag var på väg hem från intervjun och frågade om jag kunde träffas. Det ville jag såklart så har hängt med henne under eftermiddagen! Vi gick till Gränby och åt lunch/middag och sedan så letade vi efter en doppresent åt hennes..syssling tror jag att det var. Vi gick till Max efter det för att äta "efterrätt" och träffade på Dennis. Efter ett tag så var hon tvungen att åka hem igen och då skildes vi åt. Jag ska väl försöka packa upp mina kläder under kvällen hade jag tänkt , dom kan ju inte ligga i resväskan hur länge som helst. Samla ihop tvätt måste jag göra också för har tvättid i helgen, the joys of living alone haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0