bom..

När jag cyklade hem från skolan idag så skulle såklart bommarna åka ner. VARJE GÅNG, det spelar ingen roll vilken tid jag åker förbi.
 
På tal om skola, som ni säkert minns så skrev jag tidigare att jag skulle göra en muntlig presentation. Den var idag och jag var supernervös precis innan det var min tur men det släppte faktiskt så fort jag gick fram (tack och lov). Jag fick tillbaka min utvärdering direkt och mina enda negativa kommentarer var att när jag gestikulerade med mina händer så blev hon distraherad och att jag läste stycket ur min bok lite för fort. Jag minns inte att jag rörde mina händer så mycket men tydligen gjorde jag det ganska rejält eftersom hon blev distraherad haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0