vantar..

Imorse var det första morgonen som jag faktiskt tog på mig vantarna när jag skulle cykla till jobbet. Det var kallt vid sextiden men som vanligt så kom solen fram några timmar senare och då blev det varmt igen. Hade först en halsduk också men det blev för varmt så den slet jag av mig nästan direkt! Har haft en relativt slapp dag idag faktsiskt-3 företagsstädningar,en hemstädning+fönsterputs och sen två backstädningar. Tänk vad man hinner med på bara några timmar när man är uppe i ottan. 
 
 
Jag upptäcke ganska fort idag också att jag valt helt fel byxor för att städa i. Dom sitter ganska löst redan så nu när jag konkat runt på grejer, gått upp och ner för trappor, krupit runt på golv(ja ni fattar)har jag fått dra upp dom var femte sekund. Imorse på vianor när jag hade två soppåsar i ena handen och dammsugaren i den andra så kände jag hur byxorna började glida ner för femtioelfte gången, väldigt klumpigt kunde jag dra upp dom igen men måste ju sett helt stört ut haha (självklart så jobbade den snygga killen också). Så note to self, ta inte dom byxorna igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0