sf..

Heeeeej, är inte alls pepp just nu men kan inte tycka synd om mig själv hela dagen! Ska till maxi snart så kan inte gå runt och se sur ut. Ni kan ju gissa varför det är så här idag, just det SF helg. Funderar starkt på att säga upp helgerna, mår ju bara skit varje gång och man kan inte riktigt slappna av eller göra nåt kul när man jobbar trots att det bara är på förmiddagen. Nä urs nåt måste göras åt det där, vill ju kunna åka iväg och träffa folk en hel helg ibland utan att jag måste tillbaka för att på morgonen ska man jobba igen. Hursom så blev jag lite extra less idag när vi skulle lämna tillbaka sopvagnarna och en gubbe som jobbar där (också känd som städnazin) frågar spydigt om det ser bra ut i salongerna nu. Vi knyter näven i fickan, ler och svarar ja och frågar om vi kan gå igenom trean för att lämna vagnarna eller om dom har visningar där nu. Han svarar tillbaka (lika spydigt) "ja vi börjar ju i dom små". Grrrrr, hade vi vetat det så hade vi ju inte frågat! Killen som stod brevid såg nog på oss att vi var ganska lessa redan så han mest nickade ursäktande. När jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och sov två timmar haha. Hade bara tänkt vila lite men var verkligen helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0