pianostycke..

Har kollat på senaste avsnittet av "Hela Sverige Bakar" och i slutet så är det en liten snutt av ett pianostycke som jag känner igen så jävla mycket men kan inte komma på vad det är eller vart jag hört det förut. Det stör mig så enormt och har nu suttit och googlat,sökt "famous piano pieces" på youtube och lyssnat flera gånger om men kan inte hitta nåt. Detta visar ju hur lite jag har att göra när en sån här sak blir ett helt projekt haha, grejen är ju det att jag tyckte det var fint så skulle vilja höra "hela" stycket. Det kanske funkar om man har en sån där app som känner igen musik, fast dom pratar ju också så kanske inte går då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte hjälpa rej att leta, men fattade inte vart det där pianosnuttet var! Förklara mer, eller ge mig exakta siffror!

2013-09-30 @ 23:10:21
URL: http://vetintevart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0