fränsch hått dågg..

Hola kamrater! När alla mina hemstädningar var klara för dagen så träffade jag Linn på stan, vi skulle leta lite inspiration till temakalaset vi båda ska till i helgen. Temat är guld och jag tror att jag hittade den perfekta detaljen till min outfit. (men håller lite på det tills vidare). Vi var båda lite småhungriga sen så vi gjorde ett stopp vid en korvkiosk, eller en vagn var det väl egentligen men ni fattar! Linn skulle ha en french hot dog eller "fränsch hått dågg" som man också kan säga, ska det vara gävlemål eller haha?
 
 
När vi tryckt i oss våra korvar så åkte vi till erikshjälpen, vi gick runt där hur länge som helst och vi kom båda därifrån med lite saker. Linn köpte ett par solglasögon,ett linne och ett lila "rör" som egentligen var till för whisky men hon ska ha pasta i! Jag köpte ett par superfina hängselbyxor/shorts, jag vet jag vet jag har redan ett par men dom här var så fina (ni ska få bild när jag ätit). Köpte tre ölglas till pappa också som han ska lägga till i sin samling av olika märken. När vi var där så provade Linn en lila skinnjacka som hade enorma axelvaddar så såg skitkul ut, jag tog en bild men tror jag kommer bli slagen om jag lägger ut den så bäst att låta bli..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0