hatt..

Hade mina städningar som vanligt idag men när jag var klar så mötte jag upp Linn på stan för skulle hjälpa henne hitta halloweenkläder! Först så skulle vi till arbetsförmedlingen för det var något hon skulle fixa där och sen skulle vi till och börja med vi leta på vita linser. Det slutade med att vi åkte ut till Valbo och sprang in snabbt och köpte ett par där för i stan var alla slut eller för dyra, Linn fick övningsköra lite också då så det blev ju skitbra. När vi kom tillbaka till stan och blev avsläppta så cyklade vi till Erikshjälpen, Linn hittade inte så mycket klädmässigt men jag hittade en skjorta och en hatt som jag faktiskt spontanköpte. Jag vet inte varför jag gillar den så mycket men jag gör det bara! Skulle passat bra till hippieoutfiten faktiskt haha.
 
Trots att det inte blev nå kläder för Linn så hittade hon en fin ljusstake till nya lägenheten iallafall så nåt kom hon därifrån med. Jag blev lite galen också ett tag när vi kom till alla julsaker hehe, vill ha jul nu typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0