camden..

På lördag förmiddagen så delades det ut choklad och jag som var sötsugen såg det som en gåva från gud.
Under eftermiddagen så bestämde vi oss för att åka till camden, vi kunde ha varit där en hel dag för fanns så mycke att titta på!
Vår första fish&chips, gott och mättande!
Vi var tvugna att testa, sockerchock kan jag sammanfatta det som haha
Linn fyndade klockor och jag hittade bland annat ett par solglasögon som jag letat jättelänge efter!
 
Sen är det så här nu att under lördagskvällen så blev kameran kvar hemma vilket är riktigt bittert för det kunde ha blivit så bra bilder för det hände så jäkla mycket! Vi blev bland annat nekade att gå in på en club för vakten hade aldrig sett svenska idkort förut så han trodde att vi förfalskat dom eller nåt?? Vi gick till ett annat ställe och jag drack min favocider, jordgubb/lime (billigt var det). Hamnade på ett väldigt konstigt ställe under natten som jag tror är bäst att jag får ta och berätta direkt till er för skulle bli för flummigt att skriva om så här. Ett av det bästa under natten var ett musikställe i Soho där dom spelade live musik och vi träffa hur härliga människor som helst. En kille som jobbade i baren hade skitsnygga tatueringar och när han kom och satt med oss ute sen så hörde jag att han kom från norra delen av England. Jag gissade på Manchester eller Liverpool men det var Leeds, inte så off ändå haha. Hursom så var hans dialekt så jäkla "snygg" om ni förstår vad jag menar, men måste också direkt påpeka att han inte var nån scouser utan han var öh normal typ haha. Kom hem runt halv åtta på morgonen men gick inte att sova ändå för det var för mycket övertrötthet och vi kunde ju inte sova bort hela dagen. Blev nån timme sömn men sen så tog vi oss ut och var väl kanske lite som zombies men vi sov som sagt inte bort hela dagen iallafall!
 
Om ni minns så nämnde jag tidigare att det kom ett grabbgäng till vandrarhemmet på kvällen innan vi drog ut, jag och Linn skulle hämta våra väskor så fick ställa oss i kö bakom. Det hade blivit nåt problem med bokningen så en av dom skulle sova i ett annat rum med tjejer i. Dom höll på fram och tillbaka om vem det skulle bli och att det var så synd om tjejerna. Var mycket skämt om vad dom skulle göra och ja jag och Linn höll oss så länge vi kunde men tillslut brast det och vi började asgarva. Det tog slut snabbt dock för vi insåg att det var oss han skulle sova hos. Vi hade tänkt duscha för det var ingen annan i vårt rum just då så vi spurtade upp och gjorde oss klara. Men det var inga problem alls, han var superschysst och dom andra killarna också (det kunde ha varit mycket värre liksom). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0