Valbo..

Otroligt nog så var jag inte helt slut efter sf trots att det var väääldigt mycket idag. Hunger games har ju visats i både ettan och tvåan (salongerna) och det var verkligen kaos haha.
 Men som sagt så klarade jag mig undan tröttheten och jag,mamma och pappa åkte till Valbo för att kolla lite (jag åkte främst för reorna hehe)
Jag hittade inte dock inte så mycket förutom på hm där jag köpte en massa ansiktsmasker och en ny ansiktsrengöringsgrej, testar vad som helst för att få fin hy! Någon som har ett idiotsäkert tips? Passade också på att använda rabattkuponger+att det var 10% rabatt för alla medlemmar så jag kom billigt undan!
När vi skulle åka hem så hade en bil ställt sig för nära vår på förarsidan så mamma fick klamra sig över via passagerarsidan haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0