gårdagen..

Aaaaaaj mitt huvud! Ja god morgon på er, det är den berömda "morgonen efter" idag. Vi skulle ju träffas vi från firman igår och partaja lite var det tänkt, det var inte så många som kunde komma men vi som var där hade superkul! Vi började kvällen på en pizzeria och det kändes som att vi väntade på pizzan säkert en halvtimme, dom var busy busy. När vi väl fått maten så gick vi hem till Tess igen och jag var så hungrig vid det här laget så jag slängde i mig allt! Resten av kvällen så blev det mycket roliga spel och lekar (och dricka såklart), det tillkom lite annat folk allt eftersom men dom var minst lika trevliga så det gjorde inget! Det blev många historier från jobbet om alla konstiga städningar man varit på och det är en hel del haha. Vid tretiden så kände jag att jag ville åka hem och då gjorde jag det också, idag mår jag sisodär men sen så blev det ju ett par tequilashots också så är kanske inte så konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0