en snabbis..

Hola, kom hem nyss men blir inte här länge för klockan tolv har jag fått tid hos frisören! Nu ska det slitna håret bort och det friska ska få froda fritt. Jag vet inte om det kommer bli kort igen eller om det räcker att klippa av lite bara, det får hon (som ska klippa mig) avgöra. Vet inte heller om jag kommer komma dit som blondin och gå därifrån som brunett, blir en spännande dag haha. Men hur det än blir så kommer jag att låta håret växa sen och då känns det faktiskt som att jag ska se om vi kan färga det idag kanske så slipper jag utväxten helt. 
 
Jag hade faktiskt tur som lyckades få den här tiden för skulle ha gjort nåt backjobb på jobbet egentligen men det var nåt krångel så det blev inget. Kort dag för mig och passar då på att fixa detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0