dag 20- min dag i bilder&text..

Min dag har ju egentligen bara varit nio timmar i en bil, men here it goes!
 
Började som en helt vanlig fredag, trött som vanligt också (vilket syns haha)
Åt frukost och packade lite snabbt på morgonen och la fram allt så mamma bara behövde slänga in det i bilen sen. 
Eftersom vi bestämt att jag skulle bli upphämtad där jag hade min städning så fick jag gå imorse, inte den finaste promenaden direkt men är dock den snabbaste.
Väl framme möttes jag av detta, vet inte om jag ska ta det som en varning?
Fyra timmar senare så står jag och väntar på mor och far så vi kan åka iväg!
Sällskap av katterna i baksätet
Jag sprang in på maxi en snabbis också och köpte mig lite godis
Och en cola
Och en sallad, jag började bli hungrig redan då så tyckte det var lika bra att köpa nåt att äta.
När vi kom till Stockholm hamnade vi en kö (ovanligt) och tror det tog två timmar innan vi "kom ut". Senare hade det skett en olycka strax innan Norrköping så där blev det också långa köer.
Det började regna under resan vilket jag tycker är hur mysigt som helst haha
Somnade till ett tag och när jag vaknade var det helt plötsligt kolsvart ute
Att hitta en skön sovposition är inte det lättaste kan jag tala om för er
Men nu är vi framme iallafall och katterna går runt och fräser på varandra då och då, det är ändå fyra stycken i samma hus nu så är inte så konstigt. Oliver hänger med mig i mitt rum just nu och snart ska man väl lägga sig. Vet inte vad vi har planerat imorgon men vad det än är så kommer ni få se det också! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0