torsdag..

Varje Måndag och Onsdag så är jag och en till tjej på vianor och städar och det är ganska tidigt på morgonen så man hinner inte alltid vakna till när man är där men det gör inget för båda kan det stället så bra nu så man gör allt automatiskt. Imorse kom vi dit och inbrottslarmet tjöt för fullt! Det hade tydligen flugit in en fågel som satt igång det, det lät väääldigt högt så den här torsdagen blev jag klarvaken trots att det var så tidigt!

När vi var klara där så åkte jag ut till sätra för min vanliga hemstädning och den här gången skulle dom ha fönsterputs också. Missade bussen med 3 min, nästa skulle gå om 1 timme så jag började gå mot centrum istället för att bara sitta. Väldigt varmt och var en fin promenad, efter kanske 20 min blev jag dock trött så då satte jag mig i närmaste busshållplats och väntade ändå haha

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0