jacka..

Är så himla nöjd med mitt senaste traderaköp, är en jacka som jag länge länge velat ha från Monki men har känt att den varit lite för dyr för mig. MEN så ser jag den en dag när jag är ute och bläddrar bland sidorna på tradera! Lägger ett bud men förväntar mig inte att få den för måste ju vara fler som vill ha den men icke, för 150 spänn (inklusive frakt) så blev den min! Har för mig att den kostade upp mot en 400 i butik så gjorde ett bra kap där hehe. När jag skulle fota jackan så såg jag att jag har väldigt många hårband också, har faktiskt ett på mig nu t.om. Har väl hamnat lite i en sån period, skönt när man jobbar att ha något som håller undan håret+att man känner sig fin när man jobbar trots svettpärlorna som sakta rinner ner. Nu ska jag åka iväg och vara lite social, vi hörs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0