go kväll..

Har jag lärt mig någonting under dom här veckorna på jobbet så är det att om man blir upphämtad innan klockan 7 för en flyttstädning så är det antingen ett stort hus eller så ska man åka långt. Idag var det alternativ nummer 1, stort hus med källare! Jag och en annan tjej höll på där hela dagen och kom hem för kanske 2 tim sedan. Har ätit och badat och nu ligger jag i sängen och har vänner i bakgrunden på tv med datorn i knät. 
 
Ska börja leta ny telefon också (nu blir du glad va, du vet vem du är) , den jag har nu har krånglat en hel del på sistonde så är väl dags kanske. Den höll iallafall nästan ett år för att vara så pass stenålders som den är ändå. Frågan är ju bara nu vilken sorts telefon man ska välja..

Kommentarer
Postat av: gauben

Hahah woooohoooo! Det var banne mig på tiden! Skaffa en sån jag har;)

2013-07-30 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0