gävle stadsfest..

Under kvällen så har jag varit med Linn och vi gick runt på stan och trängdes med resten av gävleborna. Kollade på en asläskig karusell som snurrade både upp och ner och mot slutet så snurrade sittplatserna också! Åt en langos för första gången, ingen stor smakupplevelse tyckte jag själv men ändå gott. Linn tyckte att hennes var godare (den med räkor) så kanske skulle tagit den då. Sen gick vi till boulogern med läsk och billiga chokladbollar! Satt där länge och planerade våra framtida semesterplaner och drömde oss bort i fjärran haha.
Inne på toaletten så fanns det en "fin" dikt som jag ville dela med mig av, har tagit mig hem nu och ska strax krypa ner i sängen och sova några timmar och sen upp igen och tjäna pengar! Go natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0