en kväll med linn..

Efter att ha jobbat klart för dagen så åkte jag hem och bytte om och sen ner till stan igen för att träffa Linn, hon hade med sig sin supersöta hund också. Jag hade inte fått i mig nån mat under dagen så vi stannade till på subway och jag köpte mig en gudomligt god macka! Det var ganska svårt att ta sig fram på stan eftersom sean banan var sommarkvällsartist och jag fattar inte hur han kan dra så mycket folk dit (halva gävle var ju där typ). Så fort jag hade fått min macka så sprang vi haha. Vi gick genom boulogern och satte oss vid ett fik som stängde precis när vi kom så blev lite öde där då, jag försökte ta någon slags topmodel bild med hunden också men det gick ju sådär..
 
Vi vandrade runt i parken ett bra tag och lekte med pinnar och badade lite (inte vi då) sen vände vi och gick mot gävle strand istället. Där satt vi nere vid vattnet och såg på när en tant försökte få sin hund att bada och hämta nåt i vattnet (gick sådär) medans några killar spelade nice musik i närheten. Tillslut så försökte tanten nästan putta i hunden och då började både vi och killarna skratta, när hunden sprang mot dom och Linn följde efter viskade jag åt henne att köra hundtricket haha. Nåt funkade iallafall för när vi gick sen så sa dom glatt hejdå. Innan det blev mörkt och kallt så var himlen jättenfin. Tog bussen hem sen och nu ska jag bums i säng för blir tidig morgon! Go natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0