starkt kaffe..

Yo people, idag är det fredag (som om ni missat det liksom) och jag är supertaggad inför helgen för dels är jag ledig och dels har jag julbordet och firandet av Linn som jag skrev om igår! Kommer bli awsome, något som inte var så awsome var på min sista städning där jag blev bjuden på kaffe. Kaffe som är så gott tänker ni, ja kaffe är gott men det här var fan det starkaste kaffe jag någonsin druckit! Jag som dricker mitt kaffe med mjölk och helst socker också höll ju på dö. Han hade varken mjölk eller socker hemma så det kunde jag inte rädda det med och mesig som jag är sa jag inget heller utan pinade i mig det där. När jag gick därifrån klunkade jag i mig det jag hade kvar av min Orangina dricka för att få en annan smak i munnen haha. Men nu är allt bra igen och jag väntar på att mor och far ska komma hem med pizza, gla fredag på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0