sällskap..

Idag kommer det inte vara samma gamla måndag utan nu ska Kajsa vara med på dom två första städningarna. Det var lite kul för i smset som jag fick igår stod det "och du går igenom städningarna med henne" som om jag skulle vara någon slags städmentor haha. Men jag tycker det bara ska bli kul att faktiskt få vara med någon annan på mina städningar, har säkert nämnt det förut men jag är ju själv jämt annars så där mina tanter och gubbar inte är hemma går jag runt med musik eller nån podcast på högsta volym. Hemskt det skulle vara om jag glömde ipoden hemma någon gång och bara hade mina egna tankar en hel dag..då skulle man ju bli galen. Hursom så efter vi är klara med dom ska jag till en flyttstädning, vet inte om Kajsa ska dit hon också men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0