jag hann..

Jag hann köpa mig en macka innan bussen så det löste sig men jag kunde ändå inte äta den förs än på bussen tillbaka för sonen till hon jag städar hos kom hem. Ser nog inte så bra ut om jag sätter mig och tuggar på min macka då haha. 
 
Blev lite överraskad av snön idag också måste jag säga, hade visserligen inte kollat vad det skulle vara för väder innan så får väl skylla mig själv. Var ett helvete att cykla från stan till hemlingby iallafall, när jag kom fram hade jag en mössa av snö och var alldeles svart runt ögonen! Gubben jag städade hos skrattade gott när han såg mig men jag fick en pepparkaka som tröst så jag blev glad igen. 
 
Nu sitter jag och slevar i mig nån gryta med kött i, vet inte vad det är men gott var det! Ska nog ta mig ett välförtjänt bad sen, måste ju vara fräsch inför helgen liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0