håltimme..

Goddagens landkrabbor, har bara haft två städningar idag och den första var Malin med på så det blev bara två timmar istället för fyra. Vi blev klara strax efter tio och då var min nästa klockan ett (bittert). Gick runt på stan ett tag för att fördriva tiden, köpte en tröja på rea och kollade efter lite sista minuten julklappar. Sen skickade chefen ett sms och sa att jag kunde åka dit redan vid elva. Tack gode gud för det tänkte jag, annars hade det säkert slösats mer pengar haha. När jag var klar för dagen så mötte jag upp med Ellen för vi skulle till Linn och hämta lite grejer som vi lämnat kvar där i lördags . Tog bussen hem sen och har nu ätit och nu är det bara att vänta in filmklubbsbrudarna som kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0