en helt vanlig tisdag..

Hola! Jäklar vilken dag jag har haft, började med jobb som vanligt och det var mina måndagsstädningar idag eftersom jag var ledig igår. Ringde till chefen som jag brukar när jag är klar för att åka vidare men han sa att jag inte behövdes mer idag så jag fick åka hem, gött. Gjorde pannkakor när jag kom hem och strax efter det ringde Linn och vi bestämde att vi skulle ses på stan för att luncha (hon lunchade mest och jag drack en cola och åt en blåbärsmuffins haha). När hon sedan skulle vidare på jobb så åkte jag till erikshjälpen för att titta lite. Dom har byggt om där inne under veckan och jag måste säga att dom har gjort ett riktigt bra jobb, det är mycket bättre utrymme nu än vad det var förut och känns som att det är bättre grejer. Efter att ha tittat runt lite ringer Linn igen och säger att hon blivit hemskickad för dom tyckte att hon var för sjuk för att jobba haha. Hon hoppade på bussen och kom efter tag till erikshjälpen hon också, vi gick runt där säkert två timmar och provade kläder och kikade på saker. Jag köpte i slutändan ett par skor, en film och en Lp-skiva med Grease på. Har den som en slags tavla kan man säga (ska fota sen så ni får se).
 
Åkte hem direkt sen och åt två mackor lite snabbt för skulle iväg till Emelie och träffa resten av filmklubben för att se ännu en film. Lika trevligt som alltid och den här gången var temat thriller och filmen vi såg var "Enough". Nästa gång blir det förmoligen musikal som tema och vi har också bestämt att innan jul ska vi se en riktig julfilm!
 
Nu ska jag tvätta ansiktet och sen ska jag kolla ikapp några avsnitt från olika serier jag har missat, bland annat dagens avsnitt av julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0