29 dec..

Imorgon är det långdag MEN det är också fredag och vi ska köpa mat från thaivagnen (jag minns inte vad den heter egentligen) så det gör inget. Jag har nog inte nämt det här men jag är inne på mina sista dagar på det här jobbet faktiskt, den 29 dec så gör jag mitt sista pass på Sf. Jag kände att det var dags att gå vidare och om allt blir som jag planerat kommer jag att flytta till Uppsala i januari! Sökte samma kurs som i våras och kom in den här gången också, har tackat ja och det enda som saknas är som sagt boende. Har mailat ett par "uthyrare" och hoppas på svar snart. Jag kommer självklart att sakna alla tjejerna som jag har lärt känna dom här månaderna, en har jag dock inte träffat än haha. Moa-två fick hon heta för vi har redan en Moa, hon började för typ två veckor sedan tror jag. Hursom så vet ni lite hur det ligger till just nu och jag kommer garanterat uppdatera er om hur det blir i slutändan. Sov gött hörni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0