vigseln..

Vi hoppar direkt in i det hav av bilder ni kommer att få se nu! Så himla underbar dag det var igår och jag grät mer under den dagen än jag gjort på flera månader sammanlagt tror jag haha.
 
Här har vi Dennis med sina marsalkar
Brudtärnorna Oskar och Matilda (Oskar var även toastmaster)
Och bruden själv med sin pappa (ungefär här brast det för alla)
Nu ska ringarna på och måste bara säga att Felcia är så otroligt vacker!
Det obligatoriska riskastandet
Måste ju ge lite cred till keyboardisten som spelade väldigt fint, när Felicia kom så spelade han Ted Gärdestads "För kärlekens skull"
Så lyckliga
Det var fler än jag som fick torka tårarna under vigseln
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0