god morgon..

God morgon alla andra morgonpigga människor! Herregud vem försöker jag lura, gäspat konstant sen jag gick upp och vill inget annat att sova igen.

Måste dela med mig av en tråkig nyhet, kommer inte att läsa på uppsala universitet i höst trots allt. Efter mycket tänkande,ångest, prat med både mamma och vänner så kom jag fram till att nu när jag faktiskt har ett jobb här så är det bättre att arbeta ihop och spara pengar men samtidigt fortsätta söka jobb i Uppsala. Allt kom så plötsligt nu under sommaren och det skulle fixas boende, eventuellt lån, det skulle hittas ett annat jobb snabbt efter att jag precis fått ett för första gången på månader! Det är inte det här jag ville men det skulle göra det så mycket enklare att göra det som jag vill i framtiden så i längden tror jag att det blir bättre så här. Har jag tur får jag ett annat jobb i Uppsala och då är det ju inga problem. Så nu vet ni det (ska bara meddela universitet sen också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0