doggybag..

Sitter här och äter frukost och hoppas att det ska sluta regna innan jag ska cykla iväg. Har redan varit med om att vara dyngsur till varje hemstädning en gång och vill inte uppleva det igen! Min käre vän Felicia kom till Gävle igår så jag,hon och Ellen träffades och åt på bakfickan. Blev så himla mätt efter halva carbonaran så tog hem resten i en så kallad doggybag.Jag tänkte på det förut om det är vanligt att man gör så i Sverige? Jag har då aldrig bett om det förr eller varit med om någon annan som gjort det heller för den delen. Känns inte som att det händer så ofta men samtidigt är det väldigt sällan jag faktiskt går ut och äter på resturang så är inte så konstigt om jag inte vet hur det brukar vara haha. Hursom så ska jag väl äta upp min macka nu och sen leta fram regnjackan, den kommer behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0