crazy bike lady..

Nu märks det verkligen att både skola och jobb har börjat igen. Hela sommaren har jag cyklat till mina olika städningar helt själv på Gävles gator under mornarna men nu helt plötsligt så är det fullt av cyklister och bilar och folk! Jobbigt, nu måste jag ju börja ta hänsyn till andra haha. Låter jävligt självupptaget att säga så jag vet men faktiskt, innan så gick det mycket fortare att ta sig fram men nu får man lägga på några minutrar för måste ju stanna vid varje rödljus när alla bilister ska till och från jobbet (alla samtidigt också såklart) eller när man hamnar bakom blockmongon.
 
Älskar ju när jag kan åka riktigt fort! Alltid när jag ska hem från Stigslund tex. så försöker jag komma hem fortare än gången innan, blir väldigt lätt taggad av att antingen cykla förbi eller ikapp någon också..herregud jag har ju problem. Finns det ingen tävling med "vanliga cyklar" där man ska åka fort, kan ju ta min egna cykel annars och bara hänga på haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0