bröllopsfesten..

När vigselcermonin var klar så skulle det fotas en massa på brudparet och deras familjer så vi andra gick till festlokalen där vi blev bjudna på snittar och drinkar. Vi fick gå en liten tipspromenad också som hade frågor som såklart handlade om Felicia och Dennis, jag och Sandra briljerade om jag får säga det själv.
 
När dom hade kommit och det blev dags för middag så plockade man på sig rejält med mat så att man skulle bli mätt! Under middagen blev det också en del tal från vänner och familj
Lite senare var det dags att skära tårta, den var för övrigt jättegod
Blev lite tårtkrig också men när Dennis skulle mosa tårta i Felicias ansikte så sprang hon haha
Istället för en tråkig gästbok så fick alla måla en hälsning på en tavla som dom sen ska sätta upp i lägenheten
När musiken drog igång så hoppade alla upp på dansgolvet och dansade så svetten sprutade
Jag och Sandra byggde lite torn av våra tomma burkar
Sandra leker spöke
Under en kisspaus tvättades det fötter och det togs egobild i spegeln
så vidrig..
Cirkusapan Oskar slog klackarna i taket (höhö)
Runt 3 kom vi hem till vårt äckliga hotellrum som vi bara varit nån timme i innan och redan lyckats skräpa ner överallt. Sängen jag sov i kunde man höja och sänka och det roade sig Sandra med ett tag innan vi sa god natt. Som jag skrev i början så var det en hur rolig dag/kväll som helst och kommer ha många glada minnen länge länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0