POWERWALK

Imorse fick jag ett extremt sällsynt infall att ta på mig träningskläderna och gå ut och gå. Det blev ingen springtur utan något emellan vanlig promenad och powerwalk. Jag gick mot högarna i Gamla Uppsala och stannade faktiskt till där ett tag för när solen kom fram var det så himla fint! Det var så lugnt också, klockan var ändå 8 så trodde att fler betydligt hurtigare än mig skulle vara ute svettas, men mötte bara en eller två. Kolla så fint!
 
Jag fick en galen tanke nu, fatta vad coolt att vara där när solen går upp!! Herregud, vad har hänt med mig. Enligt yr så är det soluppgång 06.21 imorgon (väldigt specifikt haha)..det är fan tidigt alltså. Kanske inte blir just imorgon men nån gång..kanske.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Fantastiskt fint!

2018-09-18 @ 12:19:46
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0