OREO

Under eftermiddagen har jag och Sandra införskaffat diverse drycker inför födelsedagskalaset imorgon. Det är våran egen Felicia som fyller 25 år!! Eller, hon har redan fyllt år men imorgon ska vi fira henne haha. 

Medans jag väntade på Sandra var jag in på ica och när jag skulle gå och betala föll jag för spontanköptricket. Dem här var nämligen perfekt placerade för att jag skulle se dem. Jag gillar oreo, jag gillar mint så det borde vara en win win. Det var det också! Så himla goda.
(null)
 
Det påminner om en choklad som jag brukade köpa i The English Shop  när den fortfarande fanns i Uppsala/de gånger jag varit England och Wales. Den är verkligen bland topp 3 av mina favoritchoklader! Så här ser den ut (Sandra du borde kanske inte titta så noga haha)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0