SÖNDAG MED FELICIA

Idag har jag hängt med Felicia! Hon skulle åka upp till Umeå men hade några timmar att döda i Uppsala innan hon skulle åka till Arlanda. Vi drack kaffe vid ån först eftersom det var så fint väder!
 
Jag glömde ta mjölk i mitt kaffe så njöt inte så mycket av att dricka det haha.
 
Efter nån timme blev vi hungriga så vi gick till Dragon Palace och tog buffén! Alltså det var sååå gott och jag åt faktiskt sushi! Dock var det bara en med ris och avokado och den andra var "maki" med liiiiite lite lax i haha. Men båda var väldigt goda!
 
När vi betalade tog vi varsin lyckokaka också, vet inte om min stämde så bra eftersom jag lever väldigt fattigt denna månad (fick ingen lön förra månaden därför) haha.
 
När jag vinkat av Felicia gick jag hemmåt och har spenderat större delen av kvällen att..ja att leta julklappar haha. Jag har fått för mig en ny grej i år. Jag ska försöka göra ("do it yourself" liksom) minst en julklapp till varje person. Det kan gå åt helvete eller bli jättebra haha. Jag har redan några roliga ideér så hoppas det blir som jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0