DAG 20

Vilka frisyrer/hårfärger har du haft?

Jag har ju aldrig varit jättevågad när det gäller frisyrer eller hårfärg. Har kört  på ungefär samma i omgångar haha.

När jag var liten var det ofta page och lugg eller långt. Bilden på mig och Emelie är priceless! Två äkta 90-tals barn.
(null)
(null)
(null)

När jag var 10-11 år tonade jag håret för första gången, vinrött var det om jag minns rätt. Har ingen bild på det tyvärr men snyggt var det!

Sen hände det inte så mycket under mellan/högstadiet. Håret växte, hade ganska långt hår under högstadiet. Men sen började jag gymnasiet och då hände det grejer. Eller inte så mycket först. Så här såg jag ut i ettan. Inte bokstavligt talat, jag var glad också men det var mörkt är min poäng haha.
(null)

 Det här är en bild från en kulturnatt, lugg och långt hår igen haha. Det här är från tvåan tror jag.
(null)

Våren 2012 skedde den stora förändringen, jag klippte av det långa svallet och färgade det mörkt igen.
(null)

Sen blekte jag det blont! (det blev först orange dock)
(null)

Det hade jag ett tag tills jag bestämde mig för att låta håret växa ut igen. Jag färgade håret mörkt igen och klippte lugg (igen).
(null)

Sen ville jag ljusa upp det hela och gjorde en slags ombré.
(null)

Nu de senaste åren har det varit i stort sett samma frilla. Jag håller det blont och jag gillar det blont. Det enda som varierar är längden.
(null)
(null)

Dag 1 - Skriv lite kort om dig själv.
Dag 2 - 5 saker du gillar och 5 saker du ogillar.
Dag 3 - Din dag (i detalj).
Dag 4 - Rullar du spagettin eller skär?
Dag 5 - 5 platser du vill besöka.
Dag 6 - Vilket band eller artist betyder mest för dig?
Dag 7 - Läser du? Vilka är dina favoritböcker i så fall?
Dag 8 - Tanken bakom ditt bloggnamn.
Dag 9 - Dagens horoskop
Dag 10 - Om du bara kunde äta en sorts mat och dricka en sorts dricka resten av ditt liv, vad skulle det vara i så fall?
Dag 11 - Vad är ditt favoritcitat?
Dag 12 - Dina favoritserier.
Dag 13 - Vad finns i din sminkväska?
Dag 14 - Visa bilder på 5 "celebrity crushes".
Dag 15 - Ditt stjärntecken och om du tycker att det stämmer in på dig.
Dag 16 - Har du något smeknamn?
Dag 17 - Har du ätit sushi?
Dag 18 - Vad hos en person blir du mest attraherad av?
Dag 19 - Morgonrutiner.
Dag 20 - Vilka frisyrer/hårfärger har du haft?
Dag 21 - Vad sjunger du när du står i duschen?
Dag 22 - En bild på vad du hade på dig idag.
Dag 23 - Dina favoritminnen.
Dag 24 - Favoritmaträtter.
Dag 25 - Favorithögtid
Dag 26 - Nämn några saker som du tycker är mysigt.
Dag 27 - SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? 
2. Sol eller måne? 
3. Vinter eller höst? 
4. Vänster eller höger? 
5. Soligt eller regn? 
6. Vaniljglass eller chokladglass?
Dag 28 - Vad ser du fram emot till hösten?
Dag 29 - En bild på dig själv.
Dag 30 - Vad har du alltid i kylen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0