TEPÅSE?

GOOOOOOOD MORGON

Hoppas ni har det bra där hemma. Jag själv kan inte klaga eftersom jag badar och då är jag alltid glad haha.

Testar en ny grej (för mig) från Lush! Det är som en slags "tepåse" man ska ha i badet och vattnet blir alldeles mjukt om ni förstår vad jag menar. Sen doftar den väldigt gott också vilket alltid är en bonus haha.
(null)

Idag är jag "ledig" från jobbet, jag gör "" tecken eftersom jag måste tillbaka till Apt senare så helt ledig är jag då inte haha. Men anledningen till att jag är "ledig" är för att jag ska till Tandläkaren. Jag har fått boka om tiden 2 gånger innan för att det inte har funkat men nu kan jag inte skjuta upp det längre. Måste fråga hur det går för mina små visdomständer också. Dem växer på men än så länge gör det inte ont iallafall. 

Så hoppas ni får en fin dag så hörs vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0