"Påsklov"

NU ÄR DET PÅSKLOV..i fyra dagar

Men jag är ändå glad för det!! Ska bli så jäkla skönt med lite ledighet. Idag åker jag till Gävle (är på tåget nu) och imorgon åker jag, mamma och pappa ner till Alvesta och firar Påsk med Elisabeth och Andreas!

Förra fredagen fyllde jag år och jag blev hela 25 år!! Känner ingen skillnad om jag ska vara ärlig. Eller kanske liiiite mer vuxen haha.

Jag hade en jätterolig födelsedagsfest med mina vänner på lördagen men på själva födelsedagen låg jag hemma med feber. Jag hade känt mig ganska hängig hela veckan men på fredagen var jag riktigt seg och tung i huvudet. Jag kollade tempen bara för att när jag kom till jobbet och ja visst, det var feber haha. 
(null)

Jag fick åka hem efter lunchen, men inte innan jag fick med mig lite födelsedagsgrejer/sjukdomsgrejer från kollegorna ❤️
(null)

Jag somnade nästan direkt jag kom hem och vaknade först när jag hörde Sandra och Oskar komma ner sjungandes. De hade också med sig lite smått och gott. Egentligen skulle jag och Sandra äta middag på Pinchos på kvällen men för att jag skulle bli frisk och vila inför lördagen ställde vi in. 

Jag vilade och sov och svettades hela kvällen/natten och när jag vaknade på lördagmorgonen mådde jag faktiskt bättre. Emelie och Anneli kom tidigare än de andra och vi käkade middag och fixade oss ihop innan de andra kom. Efter ett tag kom resten av gänget, Sandra, Oskar, Elin och Peter. Vi körde olika spel, bland att olika quiz (ÄLSKAR quiz haha). Senare på kvällen åkte vi ner på stan och dansade runt på flurran tills vi blev hungriga och då köpte vi (jag, Emelie och Anneli) mat på Max och åkte hem till mig och kollade på Shrek haha. En toppen födelsedag var det! 🎉
Nu blir det "påsklov" som sagt och vi ska även fira både mig och Elisabeth. Jag kommer nog skriva lite mer under helgen. Vi hörs då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0