LIMPISTOL

Ikväll har min limpistol använts flitigt! Jag påbörjade ett projekt idag på föris men hann inte riktigt göra klart så tog hem det. Nu när det faktiskt är klart ser det lite ut som en hög av kattleksaker om jag ska vara ärlig haha. Men de få som hann bli klara under dagen var poppis hos kidzen iallafall. Om det är oklart för någon vad det är så är det kartongrullar inlindande i garn haha.
(null)

När jag var klar ville jag limpistola mer så jag pimpade till mina "sminkburkar". Det blev inte jättesnyggt gjort (inte så noga klippt med andra ord haha) men det blev en klar förbättring. Vet inte hur jag ska organisera mina borstar osv än så det här är min tillfälliga lösning.
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0