GLAD PÅSK

God middag på er!

Har varit lite av en trög start denna morgon men det är ju ändå lördag/semester så det känns ändå helt okej. Vi ska strax åka in till Växjö och handla och sen ska vi fixa Påsklunch!

Igår åt vi pizza och jag beställde en pizza med ananas, skinka, kyckling, banan och curry. När man läser det låter det svinäckligt men jag är en av de få människor som faktiskt tycker om den kombon haha. Frukt i mat är något jag inte har några problem med (känner flera som tycker det är vidrigt haha).

Har fixat mig lite extra idag också. Eller, det är nog inte extra egentligen men jämför man med hur jag ser ut typ jämt under vardagen så är bara foundation något "extra" haha. Men nu är det ju som sagt semester och jag tycker det är kul med smink så man får passa på!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0