SALLAD PÅ GEORGE

Idag har jag hängt med Linn! Vi åkte först ut till Ikea, hon skulle köpa blommor och jag skulle köpa en inflyttningspresent. Vi lyckades båda hitta vad vi skulle ha och tanken var egentligen att vi skulle äta där också men det var så lång kö att vi sket i det haha. Vi åkte in till stan istället och åt på George, det är ju där VÅR sallad finns. Vi båda älskar den och vi tar alltid samma 😂. Linn-räkor, jag-kyckling.
(null)

Vi gick en sväng inne i gallerian sen och inne på hm home var det MYCKET jag ville spontanköpa till hemmet men jag insåg att jag måste göra mig av med lite grejer innan jag köper massa nytt haha.

Efter vi gått många många meter blev vi sötsugna och gick till Espresso house eftersom jag vet att dom gör is chai-latte 😍😍😍. Vi köpte även en..wait for it..vaniljcheesecake muffin med citronkräm och smulpajstopping och en chokladcheesecake med hasselnötter. Vi delade så båda fick en av varje och det var såååååå gott.
(null)

Nu under kvällen har jag packat mina grejer för imorgon ska jag åka hem till Uppsala igen. Det känns som att det var en evighet sedan jag var hemma sist! 2 veckor och 2 dagar närmare bestämt. Jag hoppas mina blommor överlevt..tveksamt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0