PINCHOS

Igår var det väldans trevligt under kvällen! Först åt vi middag på Pinchos, det var lika gott som alltid haha. Vi drack några drinkar också vilka är lika goda!
(null)

Jag tog den svalaste klänningen jag kunde hitta för trots att klockan var nästa sju på kvällen var det lika varmt som på dagen.

Efter middagen åkte vi hem och drog igång musiken och spelade olika spel ute på gräsmattan. Jag förlorade i samtliga haha. Men jag var glad ändå! (utåt sett).
(null)
(null)

Vi var ute ganska länge faktiskt, men när både mygg och sniglar började attackera kände vi att det räckte.
(null)

Inatt drog jag in fläkten till mitt rum för att slippa svettas konstant..det hjälpte inte. Fan inatt har det inte varit nådigt MED fläkt. Vill inte ens tänka på hur det hade varit utan den.

Vid 7 gav jag upp och gick till vardagsrummet istället och satte igång inte en, inte två utan TRE fläktar 😂. En golvfläkt, en takfläkt och en liten jag håller direkt mot mig själv samtidigt som jag äter frulle.
(null)

Jag vet faktiskt inte vad planen är idag. Det ska bli jävligt varm igen iallafall, trodde jag aldrig skulle säga det men nu får det gärna regna lite (LITE). Tillräckligt för att hjälpa till att släcka skogsbränderna iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0