JUST JA, ULLARED

Jag insåg precis att jag ju aldrig gjorde nåt inlägg igår 😅
Resan gick iallafall superbra. Vi gjorde några stopp här och var innan vi kom fram till Ullared. Vi var där inne ungefär tre timmar och vi hittade båda lite smått och gott. Jag köpte bland annat två baddräkter i min storlek..men när vi kom hem till stugan och jag provade dom var dom alldeles för små!?!?. Jag gillade dock modellen på dom och de var väldigt billiga så imorse innan vi åkte vidare sprang jag in snabbt för att köpa dom i en större storlek. Men hör och häpna, det är KNAPPT att jag får på mig dom. Ullareds storlekar är ju helt åt skogen haha.

Vi hade iallafall en mysig första kväll. Vi åt middag ute på verandan och lyssna musik. Sen gick vi ganska snabbt och la oss eftersom vi varit igång länge! 
(null)
(null)

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va roligt o va på Ullared :)

2018-07-17 @ 01:23:09
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0