BACK IN SMÅLAND

Helllllooo

Det har gått några dagar nu. Nu har jag även bytt både location och sällskap! Jag och Linn åkte hem några dagar tidigare än vi räknat med. På grund av alla bränder så kände vi att sista stället vi skulle sova på inte var säkert. Det låg ganska nära ett av områdena som senare evakuerades tror jag. Men vi hade det mysigt hemma hos Linn ändå! Vi badade och kollade film och hängde ute på gräsmattan i skuggan eftersom deras hus var som en stor ugn haha. 
(null)

Vi åt även typ den godaste OCH onyttigaste frukosten haha.
(null)

Vi åkte ut till...ja vad hette det nudå. Någonstans ut mot bönan var det iallafall för att ta några fina foton på Linn och bebbemagen! Det blev jättefina bilder, Linn tog några på mig också men det bästa är nästan den här när jag bråkar med mygg 😂 
(null)


Nu ser man inte så bra men jag hade mina sviiiiincoola solglasögon jag fått av Sandra! 
Som jag nämnde  förut var vi även och badade! Linns syster och hennes lille bebis följde också med. Det var så himla skönt att bada..men när vi gått upp så hörde jag hur en pappa sa "titta en vattenorm" 😳😳😳. Då kände jag bara:
(null)

(Fast upp på land istället för ner i vattnet 😂). Minus ormen var det faktiskt väldigt fint där.
(null)

Nu är jag nere Småland! Vi kom hit i söndags när hela karavanen åkte ner. Mamma och pappa åkte till Öland igår och kommer hem imorgon igen, då ska vi in till Växjö och äta på Pinchos!! Idag är min enda plan att ligga ute i solen och bada i poolen och dricka mojitos!! 

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0